Nota PDF dan Video Tutorial Asas Microsoft Teams

Silakan menonton perkongsian saya mengenai Asas Microsoft Teams. Perkongsian ini adalah anjuran blog pendidikan cikgudaninovasi.blogspot.com dengan penyertaannya dalam kalangan guru-guru MRSM Balik Pulau, MRSM Kepala Bata's, SMK St. George Balik Pulau, SK Chenderiang, SK Losong, SK Kubang Ikan, SK Pusat Kuala Ibai, Kuala Terengganu. Ada juga guru-guru dari sekolah lain yang menyertainya.

Terima kasih diucapkan kepada semua peserta. Semoga Microsoft Teams dapat dimanfaatkan sebagai medium pembelajaran dan pengajaran dalam talian bersempena PDPR yang sedang berlangsung ketika ini.

Tuan/puan boleh download nota ini untuk mengetahui tentang asas Microsoft Teams. Selamat mencuba. Kredit kepada sumber asal nota dari pihak Kementerian Pendidikan Malaysia dan pihak Politeknik Malaysia.

Nota 1: Asas Microsoft Teams 

Nota 2: Microsoft Teams

Juga, dimuatnaik beberapa lagi video perkongsian saya mengenai asas penggunaan Microsoft Teams dalam beberapa lagi siri webinar.Terima kasih Cikgu Fitri atas kesudian menyiarkan secara langsung webinar perkongsian saya dalam channel YouTube beliau. JOM subscribe di pautan ini Saluran Youtube Pendidikan Cikgu Fitri.




Comments